Sviddu.

Mittailin tänään peräsintäni. Se ON valtava. *angstviil* Ja silti mä vaan makaan/istun kotona enkä tee elettäkää liikkuakseni. Lisäks mä söin eilen myyjäisistä pöllityn pussillisen pipperskakkuja ja join paaaaaljo kokista. Lisäks nousin tänää runsaan 13 tunnin yöunen jälkeen sängystä klo 13.45, sviddu. kuinka mä ny saan unta yöllä? En kai mitenkää. Valvon taas varmaa kahtee ja sit oon ihan mummy aamulla. Viime sunday-yönä piti turvautua salaiseen bottleeni ja sit vasta tuli uni.

Iskä rikko vessanpöntön perjantaina.

Katoin Charlien enkelit persdagina. Hywä.

Eilen ku olis pitäny (vittu) tehä ruottinkielisii joulukortteja omas luokas jos ei ollu myyntivuoroo, nii mä pelasin korttii ja katoin Hannah Montanaa bisanluokas 9ceen hanipöiden(<3) kans ja missis Mazamaa veti meille herneet nenää. Sit meni Juhokin kans ryyppääämään ja syömään unbeleavible shit- leivoksii ^^

Pitää mennä ihaileen sarjisblogeja

Hejssan *vilkuti*